söndag 4 november 2012

mina djur


Jag har tre hundar dem heter siri som är en snäll lugn lite jobbig rottweiler, Lizza som är en jätte snäll rottweiler som blir jätte glad när hon ser någon i bland blir hon för glad och lite (jätte) jobbigt och till sist Bira vår jätte mysiga clumber spaniel hon är jätte snäll,hon är en jakt hund.



                                                    Det här är lizza liten som vi kalar henne . 
 
 
Det här är bira bus som vi kalar henne.
 
Det här är siri pyret som vi kalar henne för hon snarkar!
 
 
Jag är också medryttare på en ponny som heter Billy boy han är en brittisk spotted. Han är grå och vit och svarta prikar på baken, lite brun kan man hitta på honom han har svart och brun man och svans. Jag är hos honom oftas 6 gånger i veckan den sjunde dagen går jag på ridskola men jag kan vara där då också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar